ویانا زندی

بهترین هدیه خدا

ویانا زندی

بهترین هدیه خدا

اس ام اس و پیامک تبریک تولد




چه  لطیف است حس آغازی دوباره

 چه  زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای تنفس…

 چه  اندازه عجیب است، روز ابتدای بودن!!

چه  اندازه شیرین است امروز

روز میلاد

روز تو

روزی که تو آغاز شدی...

‏تولدت مبارک


برای دیدن اس ام اس ها به ادامه مطلب بروید


چه   لطیف است حس آغازی دوباره

چه   زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای تنفس…

چه  اندازه عجیب است، روز ابتدای بودن!!

چه   اندازه شیرین است امروز

روز میلاد

روز تو

روزی که تو آغاز شدی...

‏تولدت مبارک

.

اس ام اس های جدید تبریک تولد

.

ای قشنگ ترین بـــــهانه زندگی

تـــــــــولدت مبارکـــــــــــــــ


در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

تولدت مبارک


سالروز تولدت رو تسلیت میگم به فرشته های آسمون! چون۲۰ سال پیش ازشون جدا شدی اما تبریک میگم به خودم چون فرشته زمینی من شدی .تولدت مبارک.

.

.

.
آرزو میکردم که در جشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم تا در کنارت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم و در کلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت..

سالروز طلوع زندگیت مبارک

.

اس ام اس های جدید تبریک تولد

.



.

اس ام اس جدید تبریک تولد

.


روزِ تـولـدت شـد و نـیـسـتـم امـّا کـنـارِ تــو

کـاشـکـی مـیـشـد کـه جـونـمـو هـدیـه بـدم بـرایِ تـــو

درسـتـه مـن نـمـیـتـونـم ایـن روز و پـیـشِ تـــو بـاشــم

امــّا بـهـش تـو رویـام، رنـگِ حـقـیـقـت مـیـپاشـم

مـیـخـوام بـرات تـو رویـاهـام جـشـنِ تـولـد بـگـیـرم

از لـحـظـه لـحـظـه هـایِ جـشـن تـو خـیـالـم عـکـس بـگـیـرم

مـن بـاشـم و تـو بـاشـی و خـــدایِ تـویِ آسـمـون

چـراغـونـی جـشـنـمـون، سـتـاره هـایِ کـهـکـشـون

بـه جـایِ شـمـع مـیـخـوام بـرات غـمـهـارو آتـیـش بـزنـم

هـر چـی غـم و غـصـه داری یـک شـبِ آتـیـش بـزنـم

تـو غـمـهـاتـو فـوت کـنـی مـنـم سـتـاره بـیـارم

اشـکِ چـشـاتـو پـاک کـنـم نـورِ سـتـاره بـکـارم

کـهـکـشـونـو سـتـاره هـاش، دریـا و مـوج و مـاهـیـاش

بـیـابـونـا و بـرکـه هـاش، بـارون و قـطـره قـطـره هـاش

بـا هـفـت تـا آسـمـون پـُر از گـلایِ یـاس ومـیـخـک

بـالِ فـرشـتـه هـا و عـشـق و اشـتـیـاق و پـولـک

عـــاشـقـتـو یـه قـلـبِ بـی قـرار و کـوچـک

فـقـط مـی خـوان بـهـت بـگـن..اولـیـن سـالِ کـه نـیـسـتـیـم امــــّا

روزِ مـیـلادت مـبـارک…..

.

..

..


تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است و صدایش دلنشین ترین ترانه من است،، از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم!چه خوب شد به دنیا آمدی و چه خوب تر شد دنیای من شدی،با من بمان و بدان تا بیکران عشق عاشقانه دوستت دارم


منبع : جک اس ام اس



نظرات 2 + ارسال نظر
مامان آنی یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 15:25 http://jojoo2012.niniweblog.com

سلام
شما هم وبلاگ زیباییدارین و یه دخمل خیلی خیلی ناز
من هم با افتخار شما رو لینک کردم با ویاناجون باز هم به ما سر بزنین

makan شنبه 11 آبان 1392 ساعت 18:23 http://www.zerolink.ir

با تبادل لینک در دایرکتوری نت اسکریپ در صفحات اول گوگل دیده شوید .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.